Vodafone România avea la finele lunii septembrie peste 8 milioane de clienţi

12.11.2013

Vodafone România avea la finele lunii septembrie 8.182.923 de clienţi, în creştere cu 308.703, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, a anunţat compania, într-un comunicat de presă. Veniturile din servicii au atins 352,9 milioane de euro pentru cele 6 luni încheiate la 30 septembrie 2013, în scădere cu 3,6% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Excluzând impactul reducerii tarifelor de interconectare, veniturile din servicii au crescut cu 0,9%, de la un an la altul, în cele 6 luni încheiate la 30 septembrie 2013.

Compania a mai anunţat că veniturile din date mobile au avansat cu 31,9% în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2013, faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. 

6,5 euro – venitul mediu pe utilizator

Venitul mediu pe utilizator din servicii mobile (ARPU mobil) a fost de 6,5 euro, în scădere cu 8,6% faţă de aceeaşi perioadă din 2012.

Clienţii serviciilor pe bazăde abonament au reprezentat 40,3%, iar cei ai cartelei Vodafone, 59,7%, numărul utilizatorilor prepaid avansând cu 1,8 puncte procentuale, de la un an la altul.

“După prima jumătate a anului financiar 2013/2014, am reuşit să creştem baza de clienţi cu peste 300.000 de utilizatori, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Această tendinţă este confirmată şi de cifrele recente referitoare la portabilitate, unde Vodafone ocupă primul loc la numărul de clienţi ai serviciilor mobile portaţi în reţea”, a declarat Iñaki Berroeta, CEO Vodafone România.

Veniturile din date mobile, motorul de dezvoltare

Despre veniturile din date mobile, acesta a spus că în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2013 continuă să fie motorul principal de dezvoltare a business-ului.

“Această creştere a compensat o parte din efectul negativ al măsurilor de reglementare asupra veniturilor noastre”, a adăugat Iñaki Berroeta

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc, unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, cu aproximativ 411 milioane de clienţi la 30 septembrie 2013. Grupul are divizii în 30 de ţări de pe cinci continente şi peste 50 de reţele partenere în întreaga lume.

Citiți și despre: