Vola.ro, locul 1 în topul agențiilor de turism online

05.07.2016

Românii care aleg să își rezerve online vacanţele caută oferte la bilete de avion, pachete de tip city break, rezervări de camere de hotel și consultanță turistică prin call center sau live chat, arată un studiu realizat de GfK România. Serviciul cel mai puțin căutat online este cel de închiriere de mașini. În plus, o altă concluzie a studiului plasează Vola.ro drept agenția online cu cel mai mare grad de recunoaștere (persoane care știu despre brand), familiaritate și număr de clienți.

Potrivit raportului, 9 din 10 persoane chestionate au afirmat că au auzit de Vola.ro, situând brandul pe locul 1 în topul agențiilor online în ceea ce privește gradul de recunoaștere pe piață, la diferență mare de următorii clasați, cel mai mic rezultat dintre cele 5 agenții monitorizate fiind de 3.5 din 10.

“Studiul GfK arată că în prezent Vola.ro este cea mai cunoscută agenție de turism dintre cele care operează exclusiv online. Reușește să atragă consumatorii de turism din România spre o mai bună familiaritate cu serviciile și pachetele oferite, având o interfață prietenoasă a site-ului. Mai mult decât atât, Vola.ro se poziționează foarte bine la capitolele oferte de zbor și pachete de vacanță, ofertare pe e-mail și serviciul de call center non-stop”, a afirmat Alina Popa, cercetător senior GfK România.

Şi în ceea ce privește familiaritatea cu brandul, Vola.ro a obținut cele mai bune rezultate, 57% dintre respondenți având familiaritate ridicată față de Vola.ro, procent aproape dublu față de următoarele două agenții din clasament care au obținut 31%, respectiv 30%.

În plus, Vola.ro este și cea mai utilizată agenție online de turism din România, 37% dintre călători au declarat că au interacționat cu unul dintre produsele acesteia în ultimele 12 luni, față de 23% pentru a doua agenție clasată și 17% pentru cea de-a treia.

Studiul mai arată că primele trei agenții online din ţara noastră concentrează peste 77% din achizițiile făcute de turiști în acest mediu.

“Studiul GfK a confirmat câteva ipoteze pe care noi le aveam, și anume că turiștii români migrează către agențiile online pentru că rezervarea de bilete de avion sau pachete turistice este simplă și rapidă. De când am fondat Vola.ro, acum aproape 10 ani, am vrut să oferim o experiență de cumpărare așa cum ne-am dorit-o noi, în calitate de călători împătimiți. De la prețuri bune la asistență clienți care să transforme chiar planificarea călătoriei într-o experiență memorabilă. Ne bucură că în aproape 10 ani Vola.ro a devenit un brand recunoscut de turiștii din România, iar confirmarea că suntem pe locul întâi în preferințele călătorilor nu face decât să ne oblige la a încerca să ne îmbunătățim constant serviciile prin tehnologie, prin inovație și în primul rând prin echipa pe care o avem alături de noi”, a declarat Daniel Truica, fondator și CEO Vola.ro.

În ceea ce priveşte profilul celor care cumpăra bilete de avion şi vacanţe online, cei mai mulți sunt persoane cu educație superioară și venituri medii spre mari, vârsta variind între 18 și 45 de ani. În acelaşi timp, o mare parte dintre clienți sunt femei și locuiesc în mediul urban, în orașe cu peste 200.000 de locuitori. Bucureștiul este cel mai activ din acest punct de vedere, fiind orașul cu cea mai mare penetrare a pieței de turism online.