Webstyler a fost desemnată Agenția Anului, reușind să câștige patru trofee în cadrul celei de-a XV-a ediții Internetics. În total, 13 agenții au obținut 22 de premii la festivitatea de premiere, ce a avut loc pe 23 noiembrie, la Teatrul Național București.
Premiile pentru Webstyler au fost oferite pentru campania “Arena Fanilor”, care a câștigat în categoriile CULTURE ( în secțiunea Viral Non Video), SOCIAL MEDIA (secțiunea Online PR Special Projects) și INTERACTIVE CAMPAIGNS – Full Digital Campaign, în secțiunea Art, Culture, Media and Entertainment și pentru lucrarea „Mispelling on Sale” pentru Westwood, brand DOMO.
Alte agenții care au urcat pe scenă pentru a-și lua premiile și au fost aplaudate de cei 500 de specialiști în online prezenți la gală.
În competiție au fost înscrise 167 de lucrări, de către 30 de participanți. Acestea au fost jurizate de către 22 de specialiști ai industriei de online. Președintele juriului a fost Tony Högqvist, Executive Creative Director & Founder Perfect Fools din Suedia. Acesta a luat parte și la gala de premiere și s-a arătat încântat de proiectele pe care le-a văzut la jurizare.
„Mai mulți câștigători au dat dovadă de idei puternice, deși au avut la dispoziție bugete mici. Dar creativitatea se naște din restricții. Și, în ciuda limitărilor, această competiție dovedește că există întotdeauna o nevoie de clienți curajoși pentru a crea advertising de calitate”, declară Tony Högqvist.