Ziua Porţilor Deschise la Danone România, pe 1 iulie

26.06.2017

Pe 1 iulie, Danone România organizează a doua ediție a Zilei Porților Deschise. Compania invită consumatorii în vizită la fabrica de iaurt din Colentina, București. Cu această ocazie, vizitatorii vor putea vedea cum sunt produse iaurturile Danone, vor afla în cât timp ajunge laptele proaspăt de la fermele partenere la fabrică și care sunt standardele de calitate pe care trebuie să le îndeplinească iaurturile înainte de a ajunge pe rafturile magazinelor.

Astfe, turul de fabrică îi va purta pe vizitatori pe tot traseul pe care îl parcurge laptele în fabrică din momentul în care sosește de la ferme, de câte ori este testat înainte de a intra în procesul de producție, care sunt ingredientele folosite pentru a produce iaurtul, dar și care sunt echipamentele care permit producția a 1 milion de iaurturi în fiecare zi. Participanții vor afla toate aceste lucruri direct de la angajații Danone, care le vor răspunde tuturor întrebărilor pe parcursul vizitei.

”Anul acesta se împlinesc 18 ani de la primele iaurturi produse la fabrica Danone din București. Dacă atunci fabrica din Colentina producea două sortimente de iaurt, Danone Natural și Danone Delicios, acum produce zilnic zeci de sortimente de iaurt, atât pentru piața din România, cât și pentru alte țări din regiune. Sunt 18 ani de când investim în România și inovăm constant pentru a le oferi consumatorilor o gamă variată de iaurturi, care să le permită să integreze iaurtul în alimentația zilnică și să se bucure de beneficiile acestuia în orice moment al zilei. Organizăm și anul acesta o zi a porților deschise la fabrică pentru ca oamenii să vadă direct procesul de producție, să se convingă de faptul că iaurturile pe care le cumpără sunt făcute din lapte de cea mai bună calitate, atent controlat pe tot traseul de la fermele partenere până când ajunge la noi la fabrică. Considerăm că e important ca vizitatorii să afle toate acestea chiar de la angajații noștri care lucrează zi de zi în fabrică, întrucât ei sunt cei mai în măsură să le explice pas cu pas fiecare etapă. Vizita în fabrică este o experiență inedită și educativă, indiferent de vârsta celui care ne trece pragul”, declară Natalia Gelstein Kiss, Director General Danone România, Bulgaria, Moldova și Țările Adriatice.

Pentru a vizita fabrica, doritorii trebuie să se înscrie completând formularul disponibil pe www.danone.ro și să aleagă unul din intervalele de vizită disponibile.

În jur de 350 de milioane a investit Danone în cei 18 ani de activitate, atât în modernizarea sistemului local de producție, cât și în programe de susținere a fermierilor români și producția locală de lapte sau pentru dezvoltarea de proiecte educaționale dedicate nutriției.

 

 

Citiți și despre: