Finante

Perfect Tour: concedii personalizate, din Laponia, în Bali

01.01.2015

Care sunt preferințele românilor cu privire la vacanțele petrecute peste granițe? Perfect Tour este una dintre cele mai cunoscute agenții la nivel național, oferind clienților și partenerilor de afaceri vacanțe în destinațiile preferate, dar și pachete speciale pentru cei care vor să se bucure de prețuri adecvate pentru călătoriile de afaceri.

Perioada Sărbătorilor de Iarnă a fost, ca în fiecare an, plină pentru Perfect Tour. Compania a lansat, acum nouă ani, o premieră în țara noastră. Este vorba despre vacanța în Laponia, un pachet special și exclusivist, care a adunat, de la an la an, din ce în ce mai mulți doritori. În 2014, Perfect Tour a asigurat două chartere către “Țara lui Moș Crăciun”, unul cu destinația Levi, iar al doilea către Rovaniemi. Dacă de Crăciun, Laponia a fost cea mai solicitată destinație, pentru Revelion, românii și-au îndreptat atenția spre destinații însorite, precum Dubai, Thailanda, Bali, Maldive, Republica Dominicană sau Mexic, spun oficialii Perfect Tour.

Vacanțe de lux

Cel mai scump pachet de Crăciun pentru anul ce tocmai s-a terminat a costat aproape 10.000 de euro. „O familie cu doi copii a ales să-și petreacă Crăciunul în Laponia, în <Țara lui Moș Crăciun>, dar nu oricum, ci într-o vilă de lux, cu jacuzzi, saună și piscină interioară. Cu tot cu excursiile opționale alese, părinții au achitat 9.870 euro, pentru a fi siguri că cei mici nu vor rata întâlnirea de poveste cu adevăratul Moș Crăciun și ei nu vor pierde șansa unică de a vedea spectacolul feeric al Aurorei Boreale”, ne-a declarat Sorin Văduvoiu, Director Executiv Perfect Tour.

Pachetele standard au avut însă prețuri mult mai reduse, începând de la 1.399 de euro pe persoană și au cuprins transport cu avion charter, cina în seara sosirii, cina festivă de Crăciun și cazare în hoteluri de 4 stele, toate atent alese pentru ca turiștii să se poată bucura din plin de facilitățile oferite de stațiunea Levi, locația oficială de schi a lui Moș Crăciun. Turiștii s-au putut bucura astfel de plimbări cu sania trasă de reni, safari cu câini husky, plimbări cu snowmobilele sau pescuit la copcă.

Cea mai luxoasă vacanță pentru Anul Nou s-a ridicat la aproximativ 43.000 de euro. “Un cuplu de seniori a ales să meargă șapte nopți în Bali, pe insula zeilor și a demonilor, pentru Revelion și reînnoirea jurămintelor. Cei doi au ales hoteluri de 5 stele plus, cu demipensiune, atât la malul oceanului, cât și la Ubud, zboruri la First Class, transferuri cu limuzina și limuzină la scară pe tot parcursul sejurului, precum și tratamente wellness & Spa”, a completat Director Executiv Perfect Tour.

Cea mai luxoasă vacanță de Crăciun s-a ridicat la aproximativ 10.000 de euro, iar pentru Revelion prețul celui mai scump sejur a ajuns la 43.000 de euro.

Bugetul românilor pentru vacanțe este, în medie, în jur de 4.000 – 5.000 de euro pe persoană, spune conducerea companiei, sumă de bani care este pe un trend ușor ascendent, comparativ cu anii trecuți. Clienții au devenit însă și mult mai atenți la detalii, mai informați, având încredere în agențiile specializate, explică oficialii Perfect Tour. “În orice moment, pentru orice călător aflat în orice stare spirituală ori materială există zeci, dacă nu sute, de destinații cu puteri magice. Concediul nu trebuie să fie doar încă ceva de bifat în agendă, deoarece o destinație corect aleasă poate avea puteri nebănuite. Dacă alegi să petreci clipe magice și să-ți retrăiești copilăria în Laponia sau în fascinanta lume a desenelor animate de la Disneyland Paris vei fi martorul unor momente unice în familie, iar copiii vor avea ocazia să atingă granița firavă dintre poveste și realitate. Dacă ești pasionat de cultură și istorie, atunci destinațiile atent alese ale Circuitelor Explore vor avea puterea de a te face să dispari în universul cunoașterii, pe drumuri bătute altădată de exploratori vestiți. Dacă vrei să uiți complet de grijile cotidiene și să călătorești mai departe decât te pot duce picioarele poți invoca, de exemplu, puterile parcă nepământene ale unei croaziere, o vacanță în care despachetezi o singură data iar, în fiecare zi, te trezești într-o altă destinație gata pentru a fi descoperită”, este de părere Sorin Văduvoiu, Director Executiv Perfect Tour.

Vacanțele managerilor români 

Potrivit unui studiu recent, 60% dintre manageri lucrează și atunci când se află în vacanță. Totodată, aceștia și-au luat cu 57% mai puține zile de concediu în 2014, comparativ cu situația din 2013, arată sondajul realizat de Dynamic HR.

Nu este de mirare așadar faptul că atunci când managerii se decid să plece în concediu doresc ceva special. “În general, managerii au un ritm cotidian extrem de solicitant și puțin timp de petrecut în familie. Prin urmare, în vacanță, sunt fie în căutare de experiențe noi, activi și caută să se deconecteze complet, fie își doresc odihnă și relaxare, timp petrecut cu familia. În general, întrebarea cheie este: <Ce fac acolo?>, iar de aici începe discuția, consultanții noștri oferindu-le sfaturi și alternative de destinații care să li se potrivească perfect”, ne-a explicat Sorin Văduvoiu. Directorul Executiv Perfect Tour a completat că piața vacanțelor premium este extrem de dinamică, din ce în ce mai mulți clienți dorindu-și experiențe personalizate și nu ofertele standard.

Travel Boutique

Luna septembrie a anului trecut a marcat pentru companie un moment foarte important: lansarea unui concept unic pe piața din România, Travel Boutique. Acesta este situat în buricul Bucureștiului, pe Calea Victoriei la numărul 100, chiar lângă Hotelul Athenee Palace Hilton și Hotelul Radisson Blu. “Perfect Tour a realizat un studiu pe o bază de peste 10.000 de pasionați de călătorii, prin intermediul unui chestionar online cu mai multe întrebări. Astfel, locația a fost aleasă să răspundă complet preferințelor acestora. Concept store-ul are o orientare premium (72% dintre repondenți), este amplasat central, dispune de parcare (43% dintre repondenți) și oferă o atmosferă relaxantă, vintage și servicii de călătorie personalizate în cel mai mic detaliu, consultanții se transformă în asistenți personali de călătorie, așa cum au dorit 46% dintre repondenții chestionarului”, ne-a declarat Directorul Executiv Perfect Tour.

Primele rezultate de la lansare sunt unele promițătoare, vânzările în Travel Boutique s-au ridicat la peste 600.000 de euro, în doar trei luni.

Travel Boutique a vândut, în trei luni de la lansare, vacanțe de 600.000 de euro.

Cu un program special, gândit să se plieze pe agendele încărcate ale oamenilor de afaceri (de luni și până vineri este deschis între orele 8:00 și 22:00, iar în weekend în intervalul orar 10:00 și 18:00), Travel Boutique oferă și Call Center deschis 24 din 7 pentru a răspunde cât mai rapid solicitărilor clienților.

Estimări pentru 2015

Perfect Tour a fost desemnată în 2014 “Cea mai bună agenție de turism din România”, asta după ce anul 2013 a marcat creșterea cifrei de afaceri cu un procent uriaș, de 88%. “Potrivit datelor strânse până în prezent, estimăm ca vom încheia anul 2014 cu o creștere de 15% – 20% a cifrei de afaceri. În 2015, Perfect Tour va continua ofensiva pe piața serviciilor de travel cu un raport calitate / preț imbatabil, iar creșterea bugetată pe cele două segmente pe care activează este de 10%. Pe segmentul de Corporate Business Travel, creșterea este bazată pe consolidarea portofoliului de clienți corporate, plus implementarea contractelor semnate în Q4 2014. Pe Leisure, conform trendului din 2014, sperăm ca noul Travel Boutique, primul și singurul showroom premium de vacanțe din România, să amplifice în 2015 efectele vânzărilor pe segmentul clienților cu venituri mari”, ne-a declarat Sorin Văduvoiu, Directorul Executiv Perfect Tour.

Mai mult decât atât, începutul anului 2015 vine pentru Perfect Tour cu o consolidare a prezenței în online, prin lansarea unui portal multi-country & multi-language, care să permită alegerea vacanțelor rapid, cu ajutorul consultanților companiei.